Thursday, April 30, 2009

Windows 7 හි Drivers ප්‍රශ්නයට විසඳුමක්

ඔක්කොටම කලින් කිව යුතුයි මම මේ ලිපිය ලියන්නේ මයික්‍රොසොෆ්ට් ලාට කඩේ යාමට නොවන වග. කාටත් වැදගත් වෙයි කියලා හිතුන නිසයි මේක ඉදිරිපත් කරන්නේ.

මට මේ අපූරු ක්‍රමවේදය හම්බවුනේ මගේ laptop එකට Windows 7 දාන්න කල්පනා කරලා ඒ ගැන වැඩිපුර Internet එකේ හොයනකොටයි. මං ගාව තියෙන්නේ Toshiba L300 laptop එකක්. මේකට තාම Windows 7 drivers නිකුත් කරලා නෑ (නිකුත් කරන එකකුත් නැතිවෙයිද කියලා තමා මට බය ) .

ඉතින් මේ ගැන හොය හොයා ඉන්නකොට forum එකක තිබුන එක්තරා දෙයක් ඇහැ ගැටුනා. මම ලියන්නේ ඒ forum එකේ තිබුන කරුණු වල සිංහල අනුවාදය යි. කාට හරි original content එකම කියවන්න ඕන නම් මෙන්න link එක.

මේ එකේ තියෙන හැටියට ඔයාලා ගාව තියෙන Hardware drivers Windows 7 වලට support කරන්නේ නැති උනත් Vista වලට support කරනවානම් Vista drivers ම Windows 7 සඳහා යොදාගත හැකියි. ( Vista drivers සම්මත ආකාරයට Windows 7 වල install කිරීමට නොදෙන අවස්ථා පවතිනවා. ඒ වගේ වෙලාවක මේ ක්‍රමය යොදාගත හැකි බවයි පැවසෙන්නේ).

මේ සඳහා පහත පියවර අනුගමනය කරන්න.

  • මුලින්ම ඔයා Windows 7 install කරන්න යන පරිගණකයේ Vista install කරලා අවශ්‍ය drivers install කරලා තියෙන්න ඕන.
  • දැන් DriverMax කියන මෘදුකාංගය භාගත කරගන්න.
  • Vista වල මේක install කරලා තමන්ගේ drivers ටික folder එකකට export කරගන්න.
  • දැන් Windows 7 install කරන්න.
  • ආයෙත් DriverMax windows 7 යටතේ පිහිටුවලා අර export කරගත්ත drivers ටික DriverMax හරහා system එකට import කරගන්න.
DriverMax ගැන වැඩි විස්තර නිළ වෙබ් අඩවියෙන් ගන්න පුලුවන්.

-------------------------------------------------------------
අවවාදය යි.
Test කර නොමැත. Test කළ පසු වැඩි විස්තර ඇතුළත් කරන්නම්
-------------------------------------------------------------

Share/Save/Bookmark

2 comments:

දිනේෂ් සංජය ප්‍රනාන්ඳු said...

ටෙස්ට් කරලම කියන්නකො . එතකොට අපටත් ලේසි නෙ. මම නම් හිතන්නෙ මේක හරියන එකක් නෑ.

Dakshina said...

වැඩේ හරි ගියා. 100% නම් නෙමෙයි. ඒත් අවුලක් නැතුව වැඩ. වැඩි විස්තර ළඟදීම පින්තූරත් එක්කම දෙන්නම්.